.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور کار خرید اعتباری برای بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندرانی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از صدور کار خرید اعتباری برای بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره‌کل، تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران، کامران اصغری از صدور کارت خرید اعتباری برای بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران خبر داد.

وی تصریح کرد: کارت خرید اعتباری یک ابزار مالی مانند تسهیلات و ضمانت‌نامه بانکی است که یک فرد با استفاده از آن می‌تواند کالای مورد نیاز خویش را از فروشگاه‌ها مورد نظر خریداری کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: این طرح جدید توسط معاونت رفاه اجتماعی وزارت رفاه با عنوان کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان توزیع شد به طور گسترده بین اقشار مختلف توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: کارت خرید اعتباری به عنوان یک وام کوچک محسوب می‌شود که دارنده آن می‌تواند نوسانات خرید خود را کاهش دهد و بدون مراجعه به بانک یا افراد حقیقی نیاز کوتاه مدت خود را تأمین کند.

اصغری یادآور شد: این کارت در مرحله اول بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و در مراحل بعدی بازنشستگان کشوری و در صورت تمایل سایر وزارتخانه‌ها و کارکنان دولت را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: براساس برنامه مقرر شد برای کارگران و افراد بخش خصوصی که حق بیمه را به تأمین اجتماعی می‌پردازند و اقشار زیرپوشش نهادهای حمایتی نیز در آینده از خدمات این کارت بهره‌مند شوند.

اصغری درباره نحوه دریافت این کارت گفت: بازنشستگان تأمین اجتماعی می‌توانند با ارسال کد ملی خود به شماره پیامک 10001422 یا با ثبت‌نام در سامانه www.samanehrefah.ir نسبت به دریافت کارت اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبار کارت یا میزان تخصیص وام، چهار برابر حقوق هر ماه فرد است، افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اتکا، شهروند، سپه، امکان، اسکات و فرهنگیان در اجرای این طرح با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری می‌کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.